עמנואל מורנו / Naftali Bennett בנט on Twitter: "אל״מ מתן ×”×™×” מפקד טייסת - בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד .

במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא. בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה .

במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . ×—×'רו של עמנואל מורנו מספר: כך ×
×—×'רו של עמנואל מורנו מספר: כך ×"פך ×"נער ×"מופנם ל×'×™×'ור from www.israelhayom.co.il
עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא. בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה .

בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו.

בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא.

עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא. בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו .

במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . Nouvelle photo du guerrier franco-israélien Emmanuel
Nouvelle photo du guerrier franco-israélien Emmanuel from buzznet.co.il
במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא. בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה .

בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו.

במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא.

בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא. כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה .

בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. ×—×'רו של עמנואל מורנו מספר: כך ×
×—×'רו של עמנואל מורנו מספר: כך ×"פך ×"נער ×"מופנם ל×'×™×'ור from www.israelhayom.co.il
במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא.

כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה .

בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא. כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו.

עמנואל מורנו / Naftali Bennett ×'נט on Twitter: "אל״מ מתן ×"×™×" מפק×" טייסת - בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד .. בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא. במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד .